Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u antwoorden op vaak gestelde vragen. Staat het antwoord dat u zoekt er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Let op: Geef nooit privacygevoelige informatie zoals creditcardgegevens op als u ons een bericht stuurt.
Avis voor al uw mobiliteitsbehoefte
Bij Avis autoverhuur bent u aan het juiste adres voor al uw mobiliteitsbehoefte. Zo kunt u bij ons huren voor een dag, weekend, week, maand of langer.CORONAVIRUS: LAATSTE ADVIES
Advies over het Coronavirus
Aangezien dat het nieuws wordt gedomineerd door het Coronavirus, willen we u laten weten dat we nauwgezet verbeterde maatregelen nemen om uw veiligheid te garanderen en flexibiliteit te bieden wat betreft uw autohuur.
De veiligheid van onze klanten en medewerkers staat bij ons hoog in het vaandel en we volgen het nieuws en alle informatie met betrekking tot de verspreiding van het coronavirus op de voet, evenals het advies en de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie en de lokale autoriteiten. Wij streven ernaar aan de behoeften van de klant te voldoen en tegelijk uw veiligheid en die van onze medewerkers niet uit het oog te verliezen.
Zijn alle huurlocaties in Nederland open?
Als onderdeel van de wereldwijde inspanningen om de verspreiding van het Coronavirus in te dammen, hebben recente overheidsmaatregelen er toe geleid dat we sommige van onze verhuurstations hebben gesloten. Deze wijzigingen worden weerspiegeld in onze boekingskanalen. In het geval dat een locatie tijdens uw boeking sluit, zal het team contact met u opnemen om passende regelingen te treffen.
Kan ik een nieuwe of bestaande reservering gratis annuleren?
Ja. Als u een reservering moet annuleren, wordt uw terugbetaling onmiddellijk verwerkt en binnen 5 dagen op uw rekening staan.
Wij blijven flexibel:
- Gratis annulering/volledige terugbetaling bij online betalen (vooruitbetaald) tot 24 uur voor de dag waarop uw reservering in gaat
- U kunt betalen bij afhalen (later betalen) annuleren tot de tijd waarop uw reservering zou ingaan.
- Als u moet annuleren binnen 24 uur van de dag van uw reservering, ontvangt u een terugbetaling minus het laagste bedrag van i) 1 dag van uw reserveringstarief of ii) een vast tarief, afhankelijk van het land waarin u heeft gereserveerd (£ 60, € 65, CHF 76)
- Er zal geen terugbetaling worden uitgevoerd als u niet komt opdagen en er kan een annuleringstoeslag in rekening worden gebracht.
Om een bestaande reservering te annuleren of te wijzigen, kunt u uw reservering beheren op deze website.
Neemt Avis aanvullende voorzorgsmaatregelen om de verspreiding van het coronavirus te verminderen?
We houden de informatie van de Wereldgezondheidsorganisatie nauwlettend in de gaten over advies over hoe de verspreiding van COVID-19 kan worden verminderd.
Om ons personeel en onze klanten te helpen zich te beschermen, moedigen we ze aan, regelmatig de handen te wassen en handdesinfecterend middel te gebruiken, indien beschikbaar. We hebben ook de al aanzienlijke reinigingstechnieken van onze voertuigen na elke verhuur verbeterd. We besteden in het bijzonder aandacht aan de plaatsen die mensen aanraken, zoals stuur, deurklinken en andere harde oppervlakken.
We raden al onze klanten aan om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie en het Ministerie van Volksgezondheid.
OVERIG
Hoe ver mag ik met mijn huurauto rijden?
Een roadtrip aan het plannen? Begin uw reis.
Al een roadtrip gepland? Bekijk uw reservering.
Mag ik met mijn huurauto naar een festival?
Een trip aan het plannen? Begin uw reis.
Al een reis gepland? Bekijk uw reservering.
Ik ben slechtziend. Kan ik een auto huren?
Een trip aan het plannen? Begin uw reis.
Al een trip gepland? Bekijk uw reservering.
Als er twee tassen in een huurauto passen, van welke maat tas gaan jullie dan uit?
Een trip aan het plannen? Begin uw reis.
Al een trip gepland? Bekijk uw reservering.
Wat gebeurt er als ik mijn voucher vergeet mee te nemen?
Een trip aan het plannen? Begin uw reis.
Al een trip gepland? Bekijk uw reservering.
Waar is de Congestion Charge-zone in Londen?
Een trip aan het plannen? Begin uw reis.
Al een trip gepland? Bekijk uw reservering.
Ik heb iets in mijn huurauto laten liggen. Hebben jullie een afdeling Gevonden Voorwerpen?
Een trip aan het plannen? Begin uw reis.
Al een trip gepland? Bekijk uw reservering.
Ik heb een boete gekregen voor fout parkeren of voor een verkeersovertreding. Hoe wordt dit betaald?
Een trip aan het plannen? Begin uw reis.
Al een trip gepland? Bekijk uw reservering.
HUURVOORWAARDEN
Mag ik mijn auto inleveren bij een andere verhuurlocatie?
Een reis aan het plannen? Begin uw reis.
Al een reis gepland? Bekijk uw reservering.