Waar ben je naar op zoek?

Vragen over mijn account

  • Je kan je accountgegevens wijzigen in je Avis Preferred profiel. Hier kan je gegevens zoals je adres, creditcard en e-mail wijzigen.

    Via deze link kan je je accountgegevens wijzigen in je Avis Preferred profiel.

  • Wanneer je niet kan inloggen in de Avis app kies je voor “wachtwoord vergeten”. Er wordt op deze manier een nieuw wachtwoord gestuurd naar je e-mailadres. Ontvang je geen e-mail met een nieuw wachtwoord, dan kan je een e-mail sturen naar database.zone2@abg.com. Omschrijf in de e-mail wat het probleem is en ons team zal ervoor zorgen dat je snel weer kan inloggen.

    Wanneer je niet kan inloggen op www.avis.nl kan je contact opnemen met ons callcenter. Mail dan naar info@avis.nl of bel naar 088-9005555

  • Nee, dat hoeft niet. Op avis.nl kan je gemakkelijk een reservering maken met én zonder een account.

  • Online gemaakte reserveringen kun je online annuleren. Om een reservering te wijzigen verzoeken wij je contact op te nemen met de betreffende vestiging of met het callcenter via telefoonnummer +31 (0)88 - 900 55 55.

    Voor annuleren zijn de volgende regels van toepassing:

    • Je kunt tot 24 uur voor vertrek kosteloos annuleren.
    • Annuleer je binnen 24 uur voor vertrek, dan wordt er max. € 50,- aan annuleringskosten doorbelast.
    • Annuleringen als gevolg door ‘no show’ resulteren in betaling van het gehele huurbedrag.
    • Als je vooruit hebt betaald en je annuleert uiterlijk tot 24 uur voor vertrek, dan wordt het volledig vooruitbetaalde bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening.
    • Wanneer een auto eerder wordt ingeleverd, ontvang je geen restitutie voor niet gebruikte huurdagen.

    Verder zijn de algemene huurvoorwaarden zijn van toepassing.