Waar ben je naar op zoek?

Vragen over Avis Preferred

  • Als je je aanmeldt als Avis Preferred-deelnemer profiteer je van onze verschillende voordelen en heb je toegang tot onze speciale Preferred-klantenserviceteam.

    • Prioriteitsservice
    • Upgradevoucher**
    • Kortingsvoucher
    • Weekendvoucher*

    *Brandstof, extra service en luchthaventoeslag zijn niet inbegrepen.

    ** Op basis van beschikbaarheid. Niet van toepassing op bestelwagens, Luxury-, Select Series- en Prestige-voertuigcategorieën of een huurperiode langer dan 14 dagen.

    Het aantal huren per jaar bepaalt je niveau.

    • Je start met Avis Preferred waarbij je geniet van vele voordelen.
    • Na 5 keer huren (en bij besteding van €1.000) word je automatisch Avis Preferred Plus.
    • Na 10 keer huren (en bij besteding van €2.000) word je automatisch Avis President’s Club.

    Een “loyaliteitsjaar” is de periode van 12 maanden vanaf de datum van aanmelding bij Avis Preferred.

  • Om deel te nemen aan ons gratis loyaliteitsprogramma heb je een creditcard op eigen naam nodig. Zonder creditcard op eigen naam kan je helaas geen lid worden van Avis Preferred.

    Je kan al deelnemen aan Avis Preferred vanaf de eerste keer dat je bij Avis huurt.

  • Na 3 huren ontvang je een e-voucher voor éénmalig gratis weekendhuur. Deze e-voucher kan je uitsluitend inwisselen middels de link die meegestuurd is.

    Tijdens het reserveren heb je keuze om te kiezen voor het ‘Pay later’ tarief. Kies voor dit tarief en vul bij de betaling je couponcode in. De vestiging zal, na de bevestiging, het Pay later tarief omzetten naar ‘gratis’.

    Brandstof, extra services en luchthaventoeslag zijn niet inbegrepen.

  • Wanneer je niet kan inloggen in de Avis app kies je voor “wachtwoord vergeten”. Er wordt op deze manier een nieuw wachtwoord gestuurd naar je e-mailadres. Ontvang je geen e-mail met een nieuw wachtwoord, dan kan je een e-mail sturen naar database.zone2@abg.com. Omschrijf in de e-mail wat het probleem is en ons team zal ervoor zorgen dat je snel weer kan inloggen.

    Wanneer je niet kan inloggen op www.avis.nl kan je contact opnemen met ons callcenter. Mail dan naar info@avis.nl of bel naar 088-9005555

  • Je kan je accountgegevens wijzigen in je Avis Preferred profiel. Hier kan je gegevens zoals je adres, creditcard en e-mail wijzigen.

    Via deze link kan je je accountgegevens wijzigen in je Avis Preferred profiel.

  • Dit kan eenvoudig via www.avis.nl of via de Avis app. Op www.avis.nl kan je rechts bovenin inloggen op je Avis Preferred account waarna je vervolgens een reservering kan maken.