Waar ben je naar op zoek?

Vragen tijdens het huren

  • Krijg je pech met de huurauto gedurende de huurperiode buiten jouw schuld om, dan zorgen wij ervoor dat de huurauto in Nederland kosteloos binnen 4 uur wordt gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan bieden we je kosteloos vervangend vervoer.

    Let op! Reis je met een huurauto naar het buitenland? Neem dan een creditcard mee. Als als je strandt met pech of schade, dan kan je bij de meeste garages in het buitenland alleen betalen met een creditcard.

  • Ja dat is mogelijk. Wij bieden je de mogelijkheid om de huurauto na sluitingstijd in te leveren. Je blijft echter aansprakelijk voor de huurauto tot een medewerker van Avis de auto in ontvangst kan nemen (openingstijd vestiging de volgende dag). Houd er rekening mee dat er bij sommige vestigingen 'betaald parkeren' geldt.

    Laat je je bij de verhurende Avis vestiging of ons callcenter via telefoonnummer +31 (0)88 -900 55 55 informeren over de voorwaarden wanneer je de auto buiten de openingstijden wilt in te leveren.

  • Ja, elke huurauto die je huurt wordt volledig volgetankt geleverd, zodat je direct op weg kunt naar je bestemming. In Nederland moet de huurauto ook weer volledig volgetankt worden ingeleverd. Als dat niet gebeurt, worden er kosten in rekening gebracht voor het tanken en de brandstof.