Zo werkt onze pechhulp

Krijg je pech met de huurauto gedurende de huurperiode buiten jouw schuld om, dan zorgt Avis ervoor dat de huurauto in Nederland kosteloos binnen 4 uur wordt gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan biedt Avis je kosteloos vervangend vervoer.

Let op! Reis je met een huurauto naar het buitenland? Neem dan een creditcard mee. Als je strandt met pech of schade, dan moet je bij de meeste garages vooruit betalen met een creditcard. Deze kosten kun je vervolgens declareren bij Avis.

Avis App
Avis_PinnedPost

Wat moet ik doen in geval van pech?

Met pech onderweg bedoelen we dat je met de auto bent gestrand en eigenlijk niet verder mag of kan rijden. Wanneer bijvoorbeeld het waarschuwingslampje gaat branden. Kun je binnen een paar kilometer bij een pompstation terecht, dan kun je proberen voorzichtig daar naartoe rijden. Maar beter is zo snel mogelijk te stoppen en zo nodig hulp in te roepen.

Het pechnummer: 088 9005500, het nummer is ook te vinden aan de sleutel van de huurauto.

Houd er rekening mee, bij pech gaat het om gebreken aan de auto waardoor je niet verder kunt rijden en niet om een ongeluk. Neem dan contact op met de vestiging van Avis.