Avis App

Contact informatie

Vragen voorafgaand aan het huren

Voor vragen over een reservering of voor informatie over onze diensten kun je contact opnemen met ons callcenter via 088 - 9005555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 t/m 18.00 uur. Of vul het contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. In het weekend kun je tijdens openingstijden contact opnemen met een vestiging.

Avis App mobile
Avis_PinnedPost

Vragen of klachten na het huren

Heb je vragen of klachten nadat je de auto hebt ingeleverd?
Neem dan telefonisch contact op met Customer Relations via 088 - 9005510. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 t/m 17.00 uur. Of vul het contactformulier en laat ons weten waarmee we je kunnen helpen.

Gehuurd via een derde partij?
Wij kunnen uitsluitend je vraag of klacht in behandeling nemen als je rechtstreeks bij ons hebt geboekt. Als je via een Touroperator of tussenpersoon hebt gereserveerd, dan is de bemiddelaar verantwoordelijk voor het nakomen van de huurovereenkomst. De contactgegevens vind je in de reserveringsbevestiging.

Zakelijk huren

Voor meer informatie over zakelijke producten van Avis of op rekening rijden, kun je bellen met het nummer: 088 - 9005520. Onze afdeling sales support is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur.

Avis_Campagne_Breda-3

Overige vragen

Heb je een specifieke vraag of ben je op zoek naar een afdeling binnen onze organisatie? Klik dan op de button voor alle overige vragen en afdelingen.